Absinth Allstars --> The curse of the studentvilla...

Idag vakna jag upp med en legendarisk brist på inspiration... En sån dag när man är sjukt uttråkad men för oambitiös för att styra upp någonting..Efter att ömsom stirrat in i väggen men huvudsakligen in i dataskärmen var det dags för fotbollsträning...

Efteråt fråga Chewbacca hur det gick och jag svarade "Var långsam, stabbig och ofokuserad" och Chewbacca konstaterade att då var allt som vanligt, vilket troligtvis stämmer med tanke på min klubbtillhörighet...

1744 ringde och ville ha med mig till villan... i den situationen fanns det två olika scenarion för kvällen..

- Sitta hemma och stirra in i väggen.

- Sitta i en soffa på villan och stirra in i väggen.

Valde det sistnämnda alternativet då det ibland passerar attraktiva varelser av motsatt kön genom ens synfält på villan...

Väl inne på villan gjorde jag det enda raka och beställde veckans drink... nu visa sig denna vara white russian...

-ett gammalt ordspråk säger "sprit löser inga problem, det gör inte mjölk heller"

så enligt min logik löser inte en blandning av mjölk och sprit några problem så gav den till kvällens partner in crime...

Här inträffade en rätt lustigt anekdot... Funderade på om jag skulle säga "Det är inte som jag raggar på dig, det är bara som jag inte gillar eländet och dumt att hälla ut den." men lät bli

två minuter senare sa 1744 : Ja det finns två alternativ till varför du gav mig denna drinken
1: Du vill gayragga på mig
2: Du vill bara vara schysst....

Rätt lustigt hur ens tänkande påverkar och påverkas av ens omgivning med andra ord.

En cider och en halvtimmes blängande mot väggen senare var det dags för våra hjältar att göra entre på dansgolvet...följande var de huvudsakliga händelserna

- En asporrig brud började porrdansa mot min medbrottsling... stod chockad och skådade spektaklet... efter en stund vände hon sig om och utbrast "Oj fan fel kille, ursäkta" och skyndade därifrån

- en snygg (om än för lång) norrländska gjorde allt för att få Mastern uppmärksamhet på dansgolvet... Efter ett tag tänkte jag "äh va fan, lika bra att satsa" en halvtimmes dansande och limmande senare gjorde hon allt för att undvika uppmärksamheten istället... illa!

således... Studentvillans förbannelse vilar fortfarande tung över våra stjärnlirare... noll ligg fixade på denna fördömda plats på tre år sammanlagt för allstars... illa!

Den som har varit närmast är Chewbacca... Han hångla med en osedvanligt ful sak där förra hösten... men hon vägra släppa till... Sen när hon några dagar senare kom på att det var lika bra att släppa till, så hade vi visat honom bilden vi tog och då ville han inte doppa just henne..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0