Bambi på halt gräs och Chewies musikaliska genombrott...

Idag var jag iväg och dömde en juniormatch... Min vana trogen sprang jag runt i gymnastikskor eftersom det är bekvämare och jag ändå inte spelar... Just idag visa det sig vara en dåligt drag och jag gled runt som Bambi på den synnerligen hala planen.. Några rejäla vurpor blev det, men det gör inte ont att landa i blött gräs, och liksom Bambi var jag väldigt söt..;)

Det var en ganska hård match och med en utvisning, en straff och ett antal gula kort... Skulle man följt regelboken till punkt och pricka skulle matchen fått avbrytas i halvlek pga spelarbrist då "Varning ska utdelas:  --> Om en spelare misslyckas med en glidtackling"

Chewbacca hade visst laddat ner ett program för att skapa technolåtar, och utnyttjade detta till att göra allstars anthem där undertecknads röst, (som tydligen hade spelats in på fyllan) var inslängd på vissa platser... Kände väl att just denna låten varken var Masterns eller Chewies musikaliska genombrott, men vem vet i framtiden..;)  för den som vill lyssna

http://www.youtube.com/watch?v=c3jnkiC0k90


// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0