Breaking news...

Idag var jag på Bjuvsturné och åt familjemiddag... inget av intresse för läsaren.. men sen begav jag mig GC-s domäner...

Där fick framkom breaking news... Att T23YOV hade fått doppa... Mastern gratulerar och förärar honom följdriktigt det nya Bloggnamnet RockStar... GC har lovat att göra ett gästspel som skribent i bloggen med en redogörelse för hur det hela gick till...

När jag fick skjuts med Rockstar hem till stan passa jag även på att skicka ett SMS till Malacos beskyddare (Miss Juni) med följande innehåll " Mission Status update! Du har misslyckats att få first blood! Bättre lycka nästa gång // Mastern" En skön känga att dela ut..:D

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0