City Helsingborg ingen hit...

Den senaste veckan har jag delat ut City Helsingborg via Livegen AB... Detta hade sina för och nackdelar.. den uppenbara nackdelen var lönen och det ryggradslösa kräket till representant för City Helsingborg...

Den mannen verkar sakna all form av vett, kunskap och ryggrad..

Som exempel kan nämnas att han på fullaste allvar menade att vi på fullaste allvar skulle springa runt med stora windsurfingsegel till affischer i en ryggsäck... de uppenbara nackdelarna med detta är att det dels blåser sönder i Helsingborgsblåsten samt att det medför att vägen blockeras för förbipasserande vilket knappast gör dem gladare på tidningen...

Sen var han så jävla äcklig och ful att han istället för att någonsin framföra några synpunkter sjäv så ställde han sig hellre på andra sidan gatan, ringde bemanningsföretaget så att de fick ringa och gnälla.. Katastrofalt ledarskap

Nästa skitgrej var att de hade placerat ut lika många tidningar där det inte var någon som delade ut som där det var folk å delade ut ( fastän det givetvis delas ut fler tidningar där det går folk) så dela vi ut alla tidningarna på vår plats, fråga honom hur vi skulle lösa att de tog slut, så sa han "hämta där det finns"  de vill säga där det inte stod någon å delade ut... Sen hade han ringt och gnällt på mig att jag jobbade så jävla dåligt eftersom vi delade ut lika lite tidningar som där ingen delade ut (fastän vi i själva verket hade delat ut huvuddelen av de tidningarna också) 

Som straff för att jag hade jobbat så dåligt, fick jag en patruellera den folktomma tråkiga passagen vi Sundstorget, å tro mig, gå runt där själv i sex timmar är inte så jävla kul..

När jag fick höra detta lacka jag ur totalt, och beslöt mig för att säga upp mig från uppdraget så fort som möjligt... detta gick bra såtillvida att jag fick jobba veckan ut men nästa vecka ska jag jobba två dagar på Schenkers istället.. Gillar verkligen inte schenkers heller, men de betalar nästan 50 % mer (117+ sem ers) istället för (80+sem ers) och då är det trots allt bättre att få bättre betalt än att jobba till skitlön om den enda fördelen med tidningsjobbet ändå försvann  (den sociala biten)

Tidigare idag träffa jag även på ordföranden i HAIS och gnällde över en problematik som jag och del andra spelare är missnöjda med... --> Att vissa spelare är uttagna jämt och ständigt fastän de aldrig tränar... Som en spelare sa "Det spelar fan ingen roll hur bra de är, om de hellre tränar innebandy får de spela innebandymatcher också, har man ett dåligt spelarmaterial får man finna sig i det istället för att hiva in konstgjord andning i form av spelare som bara divar rundor" 

Som läsaren förstår håller jag uppenbarligen med om utlåtandet...  Ordföranden höll dock inte med... Enligt honom "Ja det spelar väl ingen roll om de tränar innebandy eller fotboll så länge de håller sig i form" Visst har han rätt om man ser till rent fysiska aspekter, men tränar man innebandy så spelar man innebandymatcher och inte fotbollsmatcher... Det är en helt annan sport och en helt annan förening"

sista dagen med tidningarna i morgon... Sista chansen  å plocka en av undertecknad..;)

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0