damfotboll med glöd,1744 visa stake, Miss augusti, årets sämsta match

Igår släpa jag mig ut till Väsby, en håla utanför Höganäs för att döma damfotboll... Det hela började dåligt då pajasen till busschaufför på linje 225 sa att bussen inte passerade Väsby... Så jag beslöt mig för att vandra dit från Höganäs... när jag 40 minuter senare var framme visa det sig att bussen visst passerade Väsby... Jävla retard som inte vet vilka orter som ligger längs sträckan hon körde...

Sen fortsatte det lika dåligt för jag var beredd på en vanlig damfotbollsmatch (spelare som står å tittar på varandra och är lika rädda för närkamper som för bollen typ) och gick därför i sömnläge... men istället blev det mycket kamp av det hela, och det hade jag inte alls förberett mig för... Domarinsatsen blev därefter..

Fick ett mail från PFL som gjorde mig smått chockad igår... Bland annat berömde han oss och sa att vi hade gjort ett väldigt bra jobb, vilket verkade helt orimligt med tanke på att han kalla oss smått efterblivna igår... anade att det låg ugglor i mossen och ringde 1744... Tydligen hade hade PFL ringt 1744 och gnällt och fått som svar att om han inte höll käften skulle vi stryka hans namn så fick han skriva en egen uppsats... härligt och lite oväntat med stake från 1744...

Igår var det audition för miss augusti... Tråkigt nog dök bara en deltagare upp, men en är bättre än noll, för annars går det inte att utse en vinnare... Vinnare av titeln miss augusti ser ut att bli Filosofen, fast vem vet om det kommer in några efteranmälningar? ;)

Om henne kan det inte sägas alltför mycket (i alla fall inte i nuläget) mer än att hon var ihop med en snubbe i två år som slog världsrekord i att vara usel i sängen... Därför ville hon "ha en kille att sexa med ibland, som inte var jobbig med en massa gullande, svartsjuka och förhållanden" med en så ärlig ansökan kunde undertecknad givetvis inte säga nej till en audition..;)

I övrigt hävdade hon att Mastern hade gett henne fler orgasmer än exet ha lyckats med  under två år, vilket förvisso ska ses i ljuset av expojkvännens totala oförmåga... Hon var inte heller sugen på att ta Jabba The Huts oskuld, så det blir en svår nöt att knäcka... (Miss Juni ville ta T23YOV-s oskuld, men han är enbart attraherad av jägermeister och Slitzmodeller, vilket uppenbarligen inte burit frukt hittills) ;)

Tidigare idag var jag med farsan och såg HIF-Ljungskile efter en match som var så dålig så att jag lika gärna kan börja kolla på HAIS A-lag istället (fastän tränaren envisas med att ta ut spelare som inte tränat på 3 månader istället för undertecknad, vilket känns lite surt)
Sa till farsan i halvlek "Äh så dålig som denna matchen är kommer Ljungskile få in ett slumpmål i andra halvlek för matchbilden passar dem" och så blev det också... Ytterligare ett år för HIF i mittens rike... Jippi!

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Filosofen

Hahaha! Så sant så sant ;)

2008-08-19 @ 12:09:02
Postat av: Filosofen IGEN

Förresten så va det 4 år ;)

2008-08-19 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0