en hård kväll...

Om man blir av med sina hattar... och kommer hem med en skjorta i storlek small istället... Finns det vissa indikationer på att kvällen har varit hård.... En annan indikation på att kvällen är hård.. är att den väldige Chewbacca går in på dass och försöker gå ner i vikt på bulemisättet...

Övriga händelser

  • Chewie ryckte en hårtuss från GC-s hår... GC sprang sen runt och viftade med hårtussen och påstod att det var pubishår
  • GC lyssnade på min förmaning och berörde inte allas genitalier hela tiden... en bättring helt klart
  • vi konstaterade att 1 deciliters shotglas med jägermeister är lite tungt även för oss..
  • Mastern skicka SMS från sin mobil... då ser det mörkt ut för en lyckad kväll
  • Chewie hångla med "jag är snygg egentligen men föredrar att se ut som jag skär mig i armarna" för att som vanligt bli av med henne..;)


Släktträff och dömande på agendan idag.. och jag är fortfarande full... ILLA!

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0