glidjobb och stolpskott...

Igår fick jag hem en låda läsk med ett uppdrag... att dela ut läsken till folk och fotta dem... låter sannerligen som världens lökigaste uppdrag, men enligt sidan skulle man få bättre saker efterhand så lika bra att prova...;)

Framåt kvällen igår hade jag två alternativ, stirra in i väggen eller dra på bjuvsfestivalen... med ett så svårt val fick man se till hälsofaktorn, så det blev väggen...

Idag dömde jag en P16 match...   en spelare fick uppenbarligen frispel och sparka ner en annan bakom ryggen på mig...  kan ju inte visa ut folk för något som jag inte sett... men dömde frispark eftersom jag koppla att någon blivit kapad....

Då börja säret som hade kommit undan sin kapning tjafsa för att motståndaren fått frispark... så han fick sin andra varning och åkte ut... Snacka om efterbliven..:D

Var på Laserdome idag, men det var ett stort manfall så bara jag och brorsan dök upp... och det gick illa, men va fan.... kan inte vinna alltid, då uppskattar man inte segerns sötma lika mycket..;)

Transvestitknullaren kom förbi och berätta att han hade skaffat sig en "flickvän" / KK / whatever... på personbeskrivningen framstod att hon var sjukt lång, hade bröst som gick inåt och en unge.... en underbar personlighet också... hon förlät Transvestitknullaren för hans besök på bordellen förra veckan... stort..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0