lårkakor och godkänt kandidatuppsats...

Igår spela jag min första B-lagsmatch på ett tag... positionerad som högerback börja det inte alltför vasst... en kapning som renderade motståndaren en straff och mig ett gult kort... 1-0 till Ramlösa...

Sen spela jag upp mig och både jag och laget gjorde okej i från oss i 30 minuter... sen kom en periods ras...

2-0 till motståndaren kom efter att vår lysande målvakt hade slängt ett av motståndarnas inlägg i eget mål

3-0 efter att målvakten istället för att plocka upp det lösa skottet som gick rakt på mål med händerna istället tog det osunda och obegripliga beslutet att glidtackla ut bollen rakt på en motståndare,,,

4-0 målet uppstod när en av mittbackarna istället för att rensa bollen, stod och sov när en motståndare kom springande...

4-0 underläge i första halvlek trots att vi gjorde en helt okej halvlek och spelet var hyfsat jämnt.... till råga på allt drog jag på mig en lårkaka i slutet av första halvlek, så att benet domnade av... med tanke på hur dålig känsla det brukar vara i de benen kan en del säga att det kanske hade varit en förbättring, men bytte och slängde på en ispåse istället....

Andra halvlek var HAIS det solklart bästa laget och matchen sluta till slut med en 4-2 förlust... Illa att förlora en match där man är bättre laget, men får väl ta på mig första målet typ...:P


Idag var det en betydligt trevligare upplevelse... hade opposition på den förbaskade C-uppsatsen... till vår stora förvåning hade inte opponentgruppen mycket att invända mot och inte heller handledaren, så det var en väldigt kort opposition (en kvart istället för 45 minuter)

Pajasbesserwissern chockade min var annars solklar på examinatorn kommentar "ja eftersom man inte kan få VG om man blev underkänd första gången, så finns det bara betygen IG och G och ni får ett starkt G"  Fan vad nöjd man var över det... särskilt om tidigare mail från PFL beskådas... Sug kuk din jävel ska bli så jävla underbart å slippa ha med dig att göra...:D

pga. av gårdagens bagatellskada beslöt jag mig för att ta ett gympass och sen kolla matchen på dickens...gympasset gick okej, maten var god, och matchen finns det ingen anledning att kommentera..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0