nere för räkning och illavarslande hångel..

I torsdags fick jag det inte alltför upplyftande beskedet att morsan hamnat på sjukan efter att ha fått på huvet/ kraschat med cykeln...PGA hennes något extrema promillehalt i onsdags natt, när det hela inträffade kunde hon inte uttala sig om vad som hade hänt, men det skulle komma en expert å kolla på skadorna på måndag, för att avgöra vilket..

Jag hoppas att det visar sig att vara en olycka för jävla illa om en främmande psykopat vevat ner henne och kommer undan med det hela...

I fredags var det grillning nere vid grillplatsen där jag bor... Efter en kort runda ner om havet där de andra föga motiverat skulle bada, kom diverse snyltgäster på att mitt spirtförråd skulle våldgästas....  Detta satte jag resolut stopp för, men lyckligtvis(?) för de andra gjorde TransvestikKnullaren (TK) ett oväntat gästspel och hade med sig sprit till alla...

Några timmar senare hade GC och Chewbacca hånglat i Chewbaccinas knä, Chewbaccina föreslagit att vi skulle hångla för att jävlas med Chewie (jag var nykter och vägrade) T23YOV och TK supit sig så fulla att de fick lämna Vallgatan å hitta lämpliga buskar istället,  samt GC och Chewbaccina bytt kläder så att undertecknad fick det tveksamma nöjet att se en 2 meterssnubbe iklädd rosa kvinnokläder (jag slipper gärna)

Dagen efter fråga jag Chewie "Fy fan vad illa det var igår!? " och svaret blev "Nej det var du som var nykter" 

 Fick även höra en röstinspelning på mig från sist det gick riktigt hårt till för undertecknad(Förra lördagen)

"Jag blöder om händerna, jag blöder om benen, min skjorta är sönder och mina byxor är sönder *paus* . Allt är som vanligt, nu kör vi!"

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Tysken

Kan man möjligtvis applicera det hela på följandevis genom att byta ut en persons namn och citera följande???



"Mastern....står i alla väder!!"



2008-08-04 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0