Paperboy spöad, HIF segrare i pissvädret , Livegen AB...

I söndags var det en bra dag... sista (?) soliga dagen, ingen bakfylla och spöa Paperboy gång på gång i tre mot tre fotboll... Grejen var den att lagen byttes efter varje matchserie (först till två vinster) och att Paper boy tog ut lagen... men eftersom han ville ha revansch så satte han alltid sig själv som motståndare till undertecknad varpå han 2 timmar senare kom hem utan en vinst..:D Sen kom diverse krystade bortförklaringar sen, vilket gjorde det hela ännu bättre

Igår gjorde jag och den hårige gymcomeback... Chewie var dock så pass begåvad att han inte hade ätit på ett dygn innan gymtillfället, så han satt utslagen på en gymbänk och titta på när jag träna typ..  Sen bar det av till Oympia (med farsans bil) och hämta ut en fribiljett till brorsan...

Själv står jag inte å fryser ihjäl på södra stå en regnig dag, utan gjorde det enda rätt och såg matchen på dickens med farsan och Chewie över en bit mat...;)

Idag ringde student consulting AKA Livegen AB och tjata iväg mig till Schenkers igen... Sist det begav sig lova jag mig själv att aldrig sätt mina fot där igen, men så var det inte 30 grader idag, och behövde pengarna så varför inte...

Hur som helst, jag begav mig in om Livegen AB kontor för å hämta mina arbetskläder.. Då fråga chefen om jag inte kände någon som ville jobba för dem... "Kanske" svara jag.. Då sprang hon iväg och hämtade 100 visitkort att dela ut... sinnes... Slutsatsen man kan dra är att ett företag har dåligt rykte om man inte hittar personal till tjänsterna man annonserar ut...;)

Snart tisdagsklubben med 1744

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0