tjänster men inga gentjänster...

Igår var det tänkt att det skulle bli en jaktrunda med 1744 och Chewbacca på Tempel...

Chewbaccina hade ringt och enligt Chewie sagt följande " Se nu till å fixa ett ragg så du och Mastern kan ha trekant"
givetvis ifrågasätter man hur mycket hon måste ha druckit innan hon drog det yttrandet...

nåväl... för allas hälsa lät vi bli att röra absinthflaskorna utan tog till konventionella vapen...;)

Lagom till vår föreslagna jaktrunda så dök Mrs Andersson och Mrs Iceland upp... med följande hitline slog hon effektivt hål på kvällens anfall...

"Äh du kan lika gärna stanna här med och kolla film å ge oss massage, för du får inget ändå"

eftersom förslaget fick röstsiffrorna 4-1 och jag fann det dumt å slänga ut alla och dra till Tempel själv fick det bli så..

så fick de massage å passade på att däcka sen så jag inte fick någon... Med såna vänner behöver man inga fiender.. :P

Isländskan reaktion i morse var annars klassisk "va fan, det fanns ingen cola så jag drack nåt som var så jävla äckligt som man aldrig dricker annars... Vatten!"

För undertecknad är det ett mysterium att kvinnovarelsen har den kroppen hon har med den inställningen till den mest hälsosamma drycken som finns...

Såg tidigare en bild på mig och Paperboy med en äkta THFY are i mitten... ett bittert faktum är att hon trots äran å få vara med två så heta lirare fortfarande inte ringt mig... Har samma problem med alla brudarna i Slitzkalendern också... Här får de äran att hänga på min vägg i en hel månad och aldrig får man något tack.. jävla svin! :D

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0