En björns sista ryck & hårklippning...

Igår när jag var hemma hos Baloo och lirade GH3 framkom det att han minsann hade tänkt ut planer på en riktig dunderoffensiv i slutet av året för att bryta den tvååriga torkan.. Först var det ett möte med ett tidigare ragg (förefaller konstigt att det skulle vara aktuellt, med tanke på att det måste varit flera år sen) på tisdagen, för att sen bege sig till världsmetropolen Klippan och träffa någon på onsdagen... Allstarsredaktionen lyckönskar givetvis Baloo i detta kall, och om det skulle falliera så är det bara för honom att svära klosterlöftena, då det alltid finns någon obegriplig mystik och attraktion i det förbjudna..;)

På träningen i torsdags lacka jag på att jag fick hår i ögonen hela tiden... Detta i kombination med ett tidigare vad med Förebilden och Tusse Batong om att jag skulle klippa mig i samma frisyr som deb förstnämnde om jag inte hade flickvän alternativt legat med en riktigt snygg tjej innan årsskiftet. Med en vecka kvar i Sverige innan semestern, insåg jag att det såg risigt ut, så jag ringde Förebilden och fråga om var han brukade klippa sig...

Ny och kortare frisyr med andra ord.. Nu är detta ingen tragedi i sig eftersom jag har haft liknande frisyr tidigare och den har inte haft negativ verkan på mina kall..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0