En mindre lyckad avrundning på brudfronten 2008...

I detta årets förhoppningsvis sista blogginlägg, (ska på semester till Spanien några veckor med föräldrarna som jag nämnt tidigare, och förhoppningsvis låter jag bli att bränna pengar på Internetcafeer) ska jag redogöra för gårdagens händelser...

Först var det plastfäktning där alla höll en jämn nivå utom Pirat som hade glömt sin bandanna... Utan bandannan var han kokt och lyckades inte vinna en enda match på hela kvällen.. Fick en tackling, ramlade och slog upp såret på min armbåge... Det sved satan när jag duschade sen, men jag överlever..

Sen dök Pulverdrottningen som på egen begäran ville byta namn till "Dansande Gröna Älvan" (Hon kom på namnet när hon drog en absinthfylla häromveckan) i bloggen... Att undertecknad är egocentrisk och med ett stort bekräftelsebehov är väl en uppfattning som jag förmodar att flertalet av läsarna innehar... Men DGÄ är en karaktär som är minst tre gånger värre vad gäller valda attribut än vad jag är.. På ett sätt skapar en sån konstellation förståelse eftersom man förstår motpartens drivkrafter... Å andra sidan skapar det lätt en jävla konflikt eftersom båda vill få bekräftelse men är desto sämre på att bekräfta motparten typ.. och det var precis vad som skedde...

Det började annars bra.. Istället för att älta någon otäck kommunistsmörja som sist, så satte hon helt enkelt på youtube och började dansa och sjunga i några timmar medan jag låg i sängen och drack läsk... Det blev lite långtråkigt men det var ändå överkomliga timmar...  Sen kom den jobbiga biten.. Hon klädde av sig naken, la sig i min säng och vägrade släppa till med motiveringen "Det är för lätt att få till det med dig, så det är ingen utmaning å därför är jag inte sugen"

Min spontana idé var då att hon skulle lägga sig i soffan eller någonting.. men det vägrade hon med motiveringen "Att min säng var så skön" Att själv lägga sig i soffan, hade varit på tok för kränkande så det var heller inget alternativ... Funderade på att slänga ut henne, men med tanke på att det var mitt i natten kändes det alternativet lite väl hjärtlöst... så fick bli att ligga sked med en tjej som vägrade göra något enbart för att jävlas... Tröttsamt och frustrerande...

Givetvis kom jag på den uppenbara lösningen på problematiken nu när jag skriver bloggen och problemet är borta... att bara ringa en taxi och ge henne en hundring... Men alltid lätt att vara efterklok!

Ska man se något fint i kråksången är det väl att årets inte avslutades med att se en fläskig naken kvinnokropp utan en vältrimmad dito...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0