En oväntad vändning

På grund av en totalt osannolik vändning så fick DOT sitt SMS ändå till slut.. Vetefan om det var så jävla uppskattat för det ringde fem samtal från "dolt nummer" mitt i natten... Om det verkligen var DOT som var bitter framgick dock inte, eftersom jag av princip inte svar på nummer från "dolt nummer" mitt i natten lär vi aldrig få veta... Sen gjorde jag det enda raka och stängde av mobilen...

Idag bar det av till Förebilden vars kunskaper i Ekonomistyrning absolut inte var någonting att se upp till.. De värsta med dagen var dock att mitt krav på rikligt med Cola inte infriades, därför att den tomten bara hade lightläsk hemma.. Jävligt illa... men smällar man får ta..

Sen bar det av till fotbollsträningen.. Fick faktiskt frågan varför jag inte var där förra veckan och svarade "Fotbollen och flaskan kolliderade, så man måste ju prioritera"  Pga denna prioritering var min fotbollskunskaper på en ännu lägre nivån än vanligt vilket så klart var segt... Det positiva är att det inte är så svårt att komma upp till den vanliga nivån igen..

De var allt

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Vi måste ju givetvis få läsa mer om årets sjätte dopp!

2008-12-10 @ 11:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0