finska flaggor, udda förfrågningar, oväntade vinnare...

Igår fick jag berättat för mig om en mix som kallas för Finska flaggan... Det lät som en oförglömlig upplevelse med vissa uppenbara bieffekter... Upplevelsen verkar dock var mer än väl värd dessa bieffekter... Tre ingredienser behövs och vet på ett ungefär hur jag ska rekvirera dem, men det låter jobbigt, så får bli ett framtida projekt..

Igår fick jag för övrigt en ganska skum förfrågan som en kommentar i bloggen:
"Postat av: Kenneth Jag vill läsa mer om en kille som Den tjocka plastfäktaren! Är du en som uppfyller önskningar? Se det som en julklapp till alla oss ivriga läsare"
och med tanke på att det faktiskt är jul så kan jag ju försöka hjälpa till så gott det går..

Det senaste jag hört om Den Tjocke Plastfäktaren var att han fortsatt sin oerhört framgångsrika (?) tränarsyssla och domarkarriär inom innebandyn... Ryktet säger också att han fick till det med en ganska snygg brud under Lundaturnén häromveckan... Det sistnämnda kan i och för sig ha varit ett practical joke men det verkade inte så... Angående hans fetma så är det framförallt Transvestitknullaren som betonar denna, vilket är ödets ironi med tanke på att Transvestitknullaren är ännu fetare.. De var all info jag hade att delge i detta nu god jul Kenneth!

Igår så hade Chewbaccas ragg tillfälligt fått tillbaka sina fem sinnen och således fick han göra något annat än att nuppa... Med andra ord följde han med mig till Baloo där vi spela igenom alla låtarna i samarbetsläget på medium... Sen börja vi spela mot varandra... Chewbacca vann över mig med 5-3 i matcher vilket varken var väntat eller oväntat... Men sen besegrade han även Baloo vilket var mer oväntat med tanke på att han äger spelet och har det hemma... Sen lyckades Baloo få ett SMS och slängde ut sina söta vänner i hopp om att bryta torkan i öknen.. Men att messa en brud i andra änden av Skåne bara för att få reda på hennes hemadress klockan 2 på natten är ingen bra strategi... så den sket sig..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0