Inget skickat SMS & läsartävling!

Efter att ha skrivet det föregående inlägget i natt var jag fortfarande pigg... Då kom jag att tänka på det ypperliga practical Joke som Chewbacca utsatte DOT och Draken för i våras..

* resten av historien bortcensurerad på begäran*

Efter att Dumskallen igår hade ringt och fått förklarat för sig att byggnaden faktiskt hade porttelefon vill hon göra ett nytt försök att komma in på Masterns domäner..

Nu drog dock dumskallen till med att hon ville lära känna mig först.. etc bla bla bla... Jag vet inte riktigt hur hon har lyckats misstolka mig... I onsdags gav jag henne följande utlåtande : "Tycker vi kan skita i att träffas, vi är inte alls på samma våglängd.. Visst vill du sexa lite så varför inte, men något mer kommer det aldrig att bli"  Om man efter ett så väldigt konkret SMS försöker bjuda över sig själv för att lära känna någon är man väldigt snett ute..:)  Nåväl en sådan skymf godtas inte, så gjorde det enda raka och slängde ut henne..:)


Ett bittert SMS har redan landat i min mobil men frågan är hur många som kommer inkomma innan hon lägger ner...

Som ett gästspel har jag därför veckans läsartävling! Läsarna ska gissa hur många SMS från Dumskallen som landar på min mobil denna vecka? Närmast rätt svar vinner fina priser..;) 

// Mastern


Kommentarer
Postat av: Necro aka Baloo

Jag stödjer min teori på 12 sms. Glöm inte träna lillfingret för nästa omgång.

2008-12-08 @ 21:39:26
Postat av: JB

Jag gissar på 20 stycken

2008-12-08 @ 23:44:13
Postat av: GC

Hon ger upp efter en 8 styckna. ;)

2008-12-09 @ 03:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0