mystiska telefonsamtal, oförmåga att supa sig i form, udda prioriteringar...

Natten efter föregående inlägg fortsatta de mystiska samtalen från dolt nummer... Denna natt tog jag tog tjuren i hornen och svarade.. första gången så sa motparten ingenting... så jag satte telefonen på högtalarfunktion och spela vidare... Motparten la då på luren och ringde upp igen.. denna proceduren upprepades fem gånger...  På det femte samtalet drog jag till med "ja bara så du vet, så är det din telefonräkning och inte min, som går åt helvete" då svara en kvinnoröst "Är det *Masterns namn*?"  och det uppenbara svaret blev "ja vem skulle det annars vara" och sen dess har den otäcka stalkern inte hörts av..:)

Frågan man kan ställa sig är om samtalen:

A: var ett totalt misslyckat försök att psyka/skrämma mig
B: berodde på att personen ville veta vems numret var utan att avslöja sin egen identitet, det resonemanget verkar dock helt orimligt, då en sökning på eniro vore helt klart enklare
C: Var från en osannolikt ful brud som ville höra min röst.. Det verkar också väldigt osannolikt, då personen ifråga hade fått höra mer av min röst, om den hade sagt någonting själv...

Förra veckans försök att supa sig i form slog verkligen fel ut.. inte nog med att den fysiska formen inte verkar helt klockren, på dagens handledarmöte var jag den som sa minst, fastän det var jag som tänkte ut konceptet för fiktiv affärsidé.. för övrigt slog vår tredje gruppmedlem till med något slags rekord i udda prioriteringar "Jo alltså jag läste igenom de tråkiga jävla böckerna, så jag orka inte med att skriva reflektionspappret sen"  Tacka vet jag den egna prioriteringen, där man nöjer sig med att bläddra igenom böckerna, och skriva uppgifterna, så att man blir godkänd... håller bättre i längden..

Någon skrev i en kommentar att årets sjätte dopp skulle kommenteras närmare... Det kommer inte att hända, då det hörde till kategorin dopp, som jag redan håller på att förtränga..:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0