resultat läsartävling... rekordmånga kommentarer samt alone in the dark

Kom på att det var dags att summera läsartävlingen jag hade häromveckan... rätta svaret var tre SMS där jag ombads fara och flyga, vilket följdes upp av ett samtal där det gjordes en kovändning... Dagen efter fick jag ett SMS om returmatch som jag inte besvarade..:)

Eftersom de flesta bedömare hade gissat runt dussinet SMS så kunde ingen vinnare utses denna gång utan jag får utse en ny tävling i sinom tid...

Idag har bloggen haft rekordmånga kommentarer även om det vore en kraftig överdrift att kalla det hela för "Folkstorm" eller liknande kvällstidningsrubrik.. Vissa var väntade, men en var mindre oväntad, nämligen att Miss Augusti kommenterade... Sist jag hörde av henne var i ett SMS "Jag mår inte bra, men är du sugen på att träffas när jag mår bättre" som jag i all enkelhet besvarade "Visst varför inte, det är bara att höra av dig" vilket var för ungefär tre månader sedan... Av hennes facebookprofil att döma har hon dock haft tre ganska välmående månader, så inte funnits någon anledning att ringa och höra mig om hennes hälsa..:)

Efter att ha sluta jobba på  Schenkersanstalten klockan 9 på kvällen kom jag på att det var dags att göra försök nummer 2 att följa landborgspromenaden med cykel hem till mig... I teorin borde detta vara en snabb och rak väg från Ättekulla till Olympia. Nu fanns det dock en problematik för detta kall nämligen att vandringsleden inte var belyst så jag missade skyltarna och körde rätt ut i en mörk skog istället... Lyckligtvis jag överlevde denna inte allt för traumatiska upplevelse utan problem och kom hem till slut... slutet gott allting gott..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0