15 seconds of fame, Kapten Morgans ande...Lokighet

Igar akte de tva hjaltarna med pa en partybat...DTK satt mest och var forundrad over hur folk svinade a hade sig, han kande att han inte riktigt lyckades halla uppe den nivan...

Mastern sag sin chans till 15 seconds of fame nar det var var magplasktavling... efter att ha sett nio fjolliga hopp fore mig sa var det sa dags att visa var skapet skulle sta... badshortsen drog ner, och ett sus gick genom publiken nar Mastern med en dodsforaktande kraft tog i for kung och fosterland och nastan nockade sig sjalv pa kuppen... Givetvis var segern solklar efter en dylik insats och fick en bunke drinkbiljetter till en bar pa on... olyckligtvis fick jag ingen storre fanclub av mitt ingripande sa det var en kortvarig berommelse..

en 10-15 ol/sangria senare var vi ater i land och beslot oss for att bege oss till hotellet och hedra gamle Kapten Morgan....

efter ha tomt en halvliter Morgan var tog hans ande plotsligt over den helt oforstaende Mastern som borjade skicka SMS pa sin mobil... Lar dock inte bli mordhotad efter dessa SMS da de var av typen "du ar sa underbar bla bla bla" och inte "jag hatar dig bla bla"

Kaptenens ande fortsatte att paverka Mastern som var i full fard med att hangla upp en Tigertank nar mitt omdome vakna till liv och jag insag att det ibland ar battre att halla scoren nere..:P



Efter den nast intill parodiskt daliga insatsen forsta veckan kom jag tidigare pa ett nytt kall... Att jag skulle dra till BCM (Mallis storsta nattklubb) och lyckas med att vara lokigare an alla britterna... En av de lokigaste skjortorna nagonsin har kopts in, liksom en riktig lokig hatt och nagra lokiga skrammelblingbling halsband... Det som saknas nu ar enbart plastringarna som blinkar sen ar jag forhoppningsvis oslagbar..;)

Flaskan far vila idag..

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0