detox och hemliga beundrare...

Igår var jag förbi gymmet en runda med 1744... Jag konstaterade relativt snabbt att jag blev illamående och yr och la därför ner gymmet till onsdagen... För att bättra på min kropps revitalisering köpte jag även in en detoxkur som Förebilden anser vara väldigt livgivande... Sist det begav sig för mig råka jag få halsfluss i samma veva så för mig var den inte så värsta livgivande i alla fall... ajja nytt försök nu..

Paperboy drog med mig å lira fotboll med en mängd kulturberikare igår... det gick väl bra, några baljor för mig och inte mordhotad... var en lustig syn efter liret dock, när några av dem gick ner på knä och bad... Vore det inte bättre att be före matchen med undertecknad på plan? :P

De senaste dagarna har jag fått en bunke beundrarSMS på min fulmobil av en fjolljävel...  Står helt frågande till vem som delat ut det numret (att dela ut det vanliga hade varit mer logiskt) samt hur lång tid det tar för fjollan att koppla.... Hade i och för sig kunnat svara att han är helt ute å cyklar... men mer underhållande att inte svara alls..:P

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0