Dussinet fullt....

Ofta så försöker man sig på ett fint spel på mittplan tar sig fram till straffområdet, sparkar hål i luften, klackar sig själv på kuken, bryter foten eftersom kuken den är så hård (viss självironi) och återvänder med svansen mellan benen ofta ackompanjerad av en bunke böliga fylleSMS som väcker ens stackars omgivning...

Därför är det så jävla skönt när man bara sitter hemma och lökar i ett ovanligt lökigt träningsställ och det plötsligt på ens skärm dyker upp ett msnmeddelande.. "hej vill du hem till mig och mysa".. En moralpredikant hade svarat "Men kan vi inte träffas å lära känna varandra först" nu har jag adlrig utgett mig för att vara en sådan, utan bara erkänt att mitt skytte suger... så när det då dök upp ett öppet mål framför mig var det bara att satsa på att satsa.:;)

Två roliga omständigheter:

Kvinnovarelsen var en sexgalen karaktär uppväxt i den lagom sexiga hålan Porrarp ;)

Tidigare på kvällen hade tjejpolare (ganska mycket före detta tjejpolare, längesen vi sågs) predikat att jag inte skulle sexa med brudar som inte var toppkvalité för då skulle alla brudar jag fick omkull vara toppkvalite... Logiken i påståendet är helt solklar, men en problematik återstår, risken är överhängande att det inte blir sexat överhuvudtaget då..:P


för övrigt gav porrdrottningen från Porrarp att jag var topp 5 på Fit Sliq men att de andra kvaliterna inte var fullt lika toppade... föga oväntat då jag alltid är kass på själva knullandet första rundorna med en ny brud (nerverna) men det löser sig nog till en bättre rating om det blir några returmatcher...

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Roos

Får gratulera till målet!

2008-07-22 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0