en begravning men inga bröllop, ny medlem i Allstars, THFY

Det finns som bekant en romantisk komedi med namnet "fyra bröllop och en begravning"

Mitt liv är dock inte fullt så underhållande så det blev en begravning och inte mycket till kärlek....

Kunde utan att gå in på¨några detaljer konstatera att min morfar haft en överjävlig månad som jag överhuvudtaget inte kan konkurrera med hur mycket jag än bölar så färdigbölat för ikväll..;)

Allstars fick en ny medlem när Paperboy med välriktad fruktan initierade med några shots absinth... att han sen var lagom festlig och kände lämpliga ragg till Mastern gjorde inte saken sämre... ett minus för att han inte hångla upp den fulaste bruden på tivvan vilket nästan förutses för å bli en riktigt allstar (man ska vara full nog)

Nåväl blev inte mycket raggat för Mastern heller om sanningen ska fram.. för i kön till Tivvan dök den uppenbart för snygge bruden som Mastern limma på ett tag i höstas upp och ville tigga till sig dricka... i släpptåg hade hon med sig några lika snygga väninnorn... Enligt sannolikhetsläran är det sista man ska göra att bjuda på en sådan tjej då det är 2 % chans att hon vill ha en och 98 % risk att hon suktar efter den gratis drickan...

Men på Absinthfyllor så satsar man på jackpot, vilket medförde 142 spänn mindre på kontot och inte ens närheten av THFY-fittsaft på dolmen...Sen det faktum att jag råka få stearin i halva fejan gjorde inte min raggpotential större...

Med raggpotentialen förstörd för kvällen (blivit för kräsen) kom jag fram till två saker...

1: Hur mycket jag ogillar en snubbe i HAIS som var där (det är uppenbart ömsesidigt)

2: Att jag inte var det minsta fyllebitter vilket var en sjuk lättnad....

De var allt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0