En sexig bankomat, oönskad publicitet, fart på picken?

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2950739.ab

Brittan har visst kommit till insikt med att alla i hennes omgivning bara vill plocka henne på pengar... Nu är det visst morsan hon lackar på...  Men som den sanne altruistiske människovän jag är kan jag erbjuda henne gratis sex utan en krona i ersättning... Detta har en positiv och en negativ sida...

den positiva är hon kommer känna sig älskad osv...

Den negativa är hon kommer lacka big time när jag säljer storyn till pressen...

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2940687.ab

Madonna spelar visst också in porrfilm, men sist jag kollade gick åldersgränsen betydligt lägre... men man ska aldrig säga aldrig...



http://www.aftonbladet.se/nyheter/engla/article2948652.ab


När jag läser nyheterna känner jag en viss tjock lastbilschaufför får alltför mycket publicitet...Jag menar större nolla går inte att finna, och det som äcklar vissa apellerar till ett fåtal och sen har vi fler psykopater som springer runt å dödar små barn, moget? En given reflektion är att när det gäller seriemördare handlar det nästan alltid om tjocka mobbade lastbilschaufförer... Har jobbat på varumottagningen på ett lager och äckligare slemhögar än vissa Lastbilschaufförer går knappt å finna (de polska var värst)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/engla/article2951480.ab

En som dock gjort sig känd för att alltid förlora men ändå bli rik på kuppen är Leif Silbersky... Helt ofattbart system där brottslingar som det är helt uppenbart på förhand att de är skyldiga ska få den dyraste och sliskigaste advokaten Sverige har att bistå med... Jag menar mannen säger bara krystade saker som, Ja det är klart att Anders ångrar sig osv osv... Men saken är den att alla brottslingar ångrar sig när det åkt fast.. Riktig ånger handlar inte ett dugg med om man åker dit eller inte utan om att man ångrar gärningen.. och med tanke på att äcklet dödat minst två, så kan ju inte ångrat sina gärningar i alla fall, för om ångern är så kraftig gör man inte om dem...


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2952477.ab

Den här är mer ödets ironi... Den värste krigsförbrytaren i Balkankriget, hade visst skolat om till att bota impotens... Jag misstänker att han behandling hade tagit livet av mig, för om jag haft en gevärspipa mot nacken med uppmaningen få upp den eller dö... så tror jag inte riktigt nerverna hade hållt...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0