Fiaskoturne till Magaluf...

Scoren och resultatet på Magaluf kan enbart sammanfattas med två ord... Totalt Fiasko...

Hellre förlora med 4-3 än att bara vinna med 1-0 alla dagar i veckan.. nåväl här är spelarbetygen (på en tiogradig skala)

Mastern 3

Ett fult slumpmål och några halvskabbiga strul... i övrigt väldigt patetiska insatser.. Förstörde ingenting och hamna inte i fyllecell vilket höjer upp betyget lite från den absoluta botten...

T23YOV:  1 (ville ge sig själv en fyra)

Noll knull, noll hångel,  absolut inget flyt i snacket, ständigt överpackad... enda räddningsplankan är att han undvek fyllecellen och att förstöra något...


Här är mina svaga undanflykter till den dåliga insatsen:

  1. Uppenbart otillräckligt utseende
  2. Sidekicken
  3. ST Alkohols svek (för mycket fylleböl nådde mitt sinne)

Vad T23YOV skyller sina tabbar på får ni ta med honom...


Nåväl när jag landade i Svea Rike fick jag ett mess från Chewbacca som i sin saknad och välmening om undertecknad fixat både biljett och boende till Båstad ikväll... så vila sig i form får bli veckans kall...

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0