Frågesportsmästaren...

Efter ett inte helt angenämt gymbesök med Chewbacca (Jag: Usch ta mig härifrån) (Chewbacca: Men va fan vi har ju precis börjat?! )

Satt de två lirarna och såg allmänt sega ut...

Då kom ett SMS från paperboy: Hej vill ni komma hit på fest?

Lagom sletna svida vi om för att vara dressed for success och stack dit....

Nu visa det sig dock att Paper boy och Biffen inte hade någon fest, utan att festen var en förevändning för att lamt försök att spöa mig i NHL 2006 på PS2an...  (En alternativ tolkning är att livet alltid är en fest när undertecknad är närvarande)

Efter ha spöat alla motståndare i NHL 2006 ville de ta revansch genom att göra upp i frågespelet "Buzz"  Några timmar senare kunde konstateras att jag hade vunnit 3 av 4 rundor och pajasarna bytte från allmänbildningsfrågor till att musikupplagan... Där vann  Biffen alla rundorna istället..


I övrigt så ringde MB igår och gnällde om att:

1:Män var sexistiska svin

2: T23YOV inte ville ligga med henne...


Marginellt mer underhållande än fredagens begravning med andra ord

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0