illasinnade karikatyrer och ovantad kulturalitet...

Idag bar det av till Palma for a spana in staden och plata en massa osv...

Val i Palma fann vi en Nisse som malade kariaktyrer for 10 euro... Eftersom jag var sugen pa en san redan forra aret (men de kostade 25 euro i Grekland) slog jag till nar priset var det ratta....

Nu antydde dock karikatyren att jag skulle vara gay, och efter 11 i score pa kvinnofronten i karriaren och 0 pa mansfronten forstar vem som helst att det var ett missforstand...

hursomhelst pa karikatyren poserade jag i bar biffig overkropp med jattesmala korsade ben, ett gayigt leende, ring i gayorat, en minihund i ett koppel samt med en palm och en segelbat i bakgrunden... illa, bilden var helt klart mer lik DTK-s personlighet an min..:P

I morgon ska vi hyra en bil och se alla sevardheter pa on... har varit nykter tva dagar i rad, en valbehovlig vila man kan unna sig, men sen javlar i det ska britterna fa se en lokighet som de bara inte kan lata bli att falla for... Tockinnan och Tigertanken som varit utkomsten hittills ar helt enkelt inte godkant (aven om mitt omdome radda mig fran sexualakt med froken Tigertank)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0