Kastreringsförsök och gamla Filmer...

I afton hade Paperboy skickat ut en kallelse "Alla som var intresserade av fotbollslir skulle infinna sig vid olympiafälten klockan 1800" Jag och 1744 samt en bunke andra nissar hade hörsammat denna och det var dags för fotbollslir... jag Inledde starkt och gjorde mitt lags 5 första mål... sen ställde motståndarna "Muren" i mål och han psyka mig totalt genom att göra något så ovanligt som att rädda skott... av paniken att möta en målvakt blåste jag sedemera varenda skott åt helvete och hela laget föll ihop som ett korthus...efter femte målbommandet i rad slängde paperboy in mig som målvakt istället...

Som målvakt gjorde jag ingen glad så 1744 fick ta över... Han gjorde en strålande insats och kunde ha blivit hjälte (om vi vid tillfället inte legat under med en sådär 5 mål).. Tror till och med han höll nollan genom att bli träffad av varje skott motståndarna sköt... Den sista räddningen gestaltade sig i form av ett stenhårt skott i skrevet och sen var det färdigspelat för den noble herren denna afton... Kort därefter kom spöregnet och vår kastrerade vän återfick sakta men säkert andan (I och för sig fyllde han luften med svordomar redan innan smärtan lagt sig, så andas måste han onekligen ha gjort)

Sen bar det av till Bjuv city och filmkollande med "the usual suspects" JB och DTK hade lyckats hitta en förträngd skolfilm från högstadiet där jag dansar, leker reporter i Bjuv och intervjuar folk.. en fruktansvärt lökig film och jag var lycklig innan den återfanns..:P JB såg sexigare ut än på länge i den lökiga 30 spänns T-shirten jag köpt i födelsedagspresent åt honom (han hade ingen fest så föga lönt att investera i presenter)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0