Konkade Cafeer...

Idag hade jag tänkt att utforska Beleza Coffee lounge som ligger på vägen till gymmet...

Eftersom jag inte är en tillräckligt metrosexuell fjolla för att slänga mina surt förvärvade pengar på att gå till Cafeer utan kvinnosällskap, Fick CNFB bli min följeslagerska denna dag... Nu visa det sig dock att Beleza hade konkat eller nåt så av utforskningen blev det intet... Fick rädda upp situationen genom att dra till Soda och dela en pizza och dricka cider istället vilket i mina ögon var en angenäm lösning...

Framåt kvällen begav jag mig till 1744 HQ där Chewie och han satt och lira ett sunkigt spel anno 1995... eftersom jag kände att spana på folk som spelar sunkiga spel anno 1995 inte är min favoritsysselsättning, fick det bli hemgång och här sitter man..:P

Övriga händelser för dagen var att min farsa var förbi och strök min kavaj inför morgondagens representantskap för släkten på den avlägsne släktingens begravning... På min inrådan hade gubben förlängt sitt mobilabonnemang så brorsan fick en hel mobil igen..

// Mastern out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0