Malsumpandet har natt nya hojder

DTK-s aura kan inte vara alltfor lyckosam ty igar nadde malsumpandet en helt ny nivà.

Vara medelmattiga granntjejer bjod namligen over oss pa fest efter att Mastern smàflortat med dem tidigare under dagen... efter ha supit oss snygga bar det av till GG for a fixa ett bra game... Dar inne borja jag programenligt hangla med den ene av dem.. men vad gor da DTK pajasen... ja just det inte ett skit... Sicket lysande teamwork sa de hela rann ut lite i sanden.. Sen blev det inte battre av att jag hangla upp den andre grannen istallet, och pa sa satt verkligen visade min sannaste sida... usch.

Kollade aven upp tesen om att fler killar raggar pa halvsnygga tjejer an pa vralsnygga tjejer stammer (star omnamnt i spelet) THFY  blev tillfragad och hon trodde att sa var fallet... Personligen foredrar jag val ocksa att ragga pa halvsnygga tjejer... inte sa javla kul att satsa pa nagot dar alla odds ar emot en pa forhand...Senare pa kvallen sag vi THFY lamna med en spagge som liknande modellerna fran diverse parfymreklam... DTK havdade att han i sjalva verket var snyggare an spaggen men jag bara suckade at pastaende.... Efter 23 ars misar till karleksliv borde mannen veta battre an att hoja sitt uppenbart otillrackliga utseende till skyarna pa det viset...

Eftersom vi i sondags inte var ute (efter DTK-s maratonfard hem fran Magaluf) sa ar sàledes stallningen fortfarande 0-0 ett faktum som ar valdigt orovackande eftersom jag verkligen inte har rad att floppa har... Om detta bola jag ut i diverse SMS 7 i morse, vilket ar ovanligt dumt eftersom det kostar en massa a skicka smorjan harifran...

Var pa Daiquiri Palace tidigare a fjaska till mig en gratis Daiguiri av en skanetjej som vid ett flertal tillfallen propagerat for en sejour dit... Det var riktigt gott, mangdubbelt godare an de sliskiga slush ice som finns dar hemma...

Eftersom inte en javel fattar ett dugg av vad jag snackar om nar jag ar full far jag halla mig nykter nagra utgàngar... Den taktiken anvande jag Rhodos 07.. och det var de dagar det presterades bast...

Vann 700 spann pa att Spanien spoade de surkalsstinkande brunskjortorna... Fint..:)

// Mastern

Kommentarer
Postat av: Tysken

Ja, det var faktiskt riktigt gott. Här på Funkan var det fiesta till kl. 6 och vårat gäng kom hem lagom fulla och glada. Bilderna var en klass för sig...tjejerna fottades med barkroppade spanska supportrar och jag fick kommenterar kring min svenska matchtröja att vi hjälpte dem till final och därmed var jag spanjor för en dag:).

Ha det gott i Magaluf och när du tar dig en drink så tänk på den underbara tid som kommer med fiestagänget i Sverige! ´

2008-07-01 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0