Mastern och Chewie överlever allt...

Nattens fylleslag blev extra hårt....(oroväckande trend?)  1744 och Vodkakungen kom, sågs men segrade troligtvis inte de heller,  men i alla fall försvann de någonstans på vägen till tivoli...

Efter att jag druckit orimliga mängder sprit... gick vårt raggande på tivvan som vanligt...

Jag ville egentligen hem från tivvan ASAP men Chewie ville slå följe med en bunke fjortisar med ett beroende av tjack...

Halvvägs hem med fjortisföljet kom 8 knivbeväpnade talibaner i 15 årsåldern och hotade att göra slut på vår miserabla existens... DÅ kom Chewie på att vi skulle rota i fickorna och låtsas ha skjutvapen... PÅ så sätt skrämde vi bort 8 wannabetalibankrigare och jag kunde återigen ta det chill och vila medan Chewie patetraggade.... (enligt egen uppfattning hade han en studie i "hur gör djur")

En halvtimme senare vakna jag upp av att någon satt i gränsle över mig där jag låg och försökte hångla upp mig,,, efter fem sekunder konstatera jag att det var en 12 årig (kan ha varit 14) tjackpundare som ville ha en gratis dos/ tacka mig för hjälpen mot tattarna... Även Masten har gränser, så mot hot av allvarliga konsekvenser tvinga jag hit Chewbacca att följa med mig bort från fjortisgänget. Således inget åtal för pedofili att vänta... slutet gott, allting gott

/ Mastern!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0