Masterns hotellservice...

Efter de händelser som beskrivits i föregående inlägg hände följande.....

Fick SMS från några brudar att de ville träffas utanför IH... Eftersom jag inte kände några brudar tog jag för givet att det handlade om ett skämt och skickade Chewie för å möta upp....

Döm om min förvåning när tomten en stund senare dök upp med två blonda varelser från Falkenberg... Värt att nämna  är att de var snåla med betalningen (hon ena hångla med Mastern, blev trött och somna istället) medan hon andra somna direkt... Sen blev de tokbittra och trodde jag snott deras kontokort, när de vakna upp 4 timmar senare...

Bittra kvinnor och inget sexande... nej hotell Lunkmaster fick ingen bra introduktion...

För övrigt, vill jag aldrig mer skeda med Chewie... så illa det kan bli...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0