misslyckade kandidater till Allstars och överlevd bungeejump...

Igår antydde samtalsfrekvensen till min mobil att jag var riktigt populär,,, Olyckligtvis visa det sig att alla samtalen kom från Malacos beskyddare som höll på att krångla fram och tillbaka och inte kunde bestämma sig huruvida hon skulle till Helsingborgsfestivalen eller inte...

I mitten av samtalsmängden stack jag och Chewie till stranden och solade... Jag skattar min lyckliga stjärna att jag hade på mig solglasögon när den håriga besten bytte om till badskjorts, för den som skymtade bakom den mörka heltäckningsmattan var både extremt blekt och hade växt till sig en del...

Sen bar det av hem och äta, där en Neo (Fd. Mrs Andersson)  dök upp och snylta till sig sin andel av Chewies delikata fläskfile med pommes frites...

Sen bar det av till Gröningen där vi joina upp med Bjuvsligan å spana på sunkiga hårdrocksband... MB beslöt sig efter många om och men att förgylla gängets kväll med sin närvaro..:P

Jabba the Hut var på sitt generösare humör och bjöjd laget runt några rundor... Att han bjöd MB ångra han dock lite smått när han konstaterat att hon inte hade äran att vara Masterns flickvän...

För att återgälda Jabba The Huts genoristiet valde Mastern att ha nya uttagningar till allstars... Där utmärkte sig ingen positivt men några negativt... 

Jabba the Hut: Fick uppenbar Hybris och trodde sig klara fler Absinth shottar än någon av veteranerna i Allstars... Detta slutade att han fick det tveksamma nöjet att tillbringa natten på dass med att kontaminera detta...

Draken: Fick för sig att han gjorde en god gärning när han drog hit sin MILF syrra och en annan MILF och bjöd bort Masterns sprit... uppskattades inte av undertecknad...

MILF 1 och MILF 2: Försökte dricka som allstars vilket slutade med att de kontaminerade HBG stad med spyor... Kom in i matchen!


Idag vakna jag upp med en lagom tuff bakfylla och för mycket testosteron och för lite östrogen i lägenheten, (tre lökiga killar extra och inga kvinnovarelser)

Efter ha spanat in T23YOVs lagom lökiga band, spela inför en lagom bakfull publik bar det av på rundvandring med morsan, farsan, Chewie där morsan bjöd på käk...

Sen mötte vi upp med Neo och skåda hennes nya hem för första gången... vi överlevde bussturen ut till Västergård utan incidenter vilket antyder att det inte är tillräckligt farligt för att kallas för ett åkta ghetto..;)

Sen bar det av till AA båt där Neo skulle plocka upp henne... för å skåda masterns 60 meters fall... Pga... väntetider och damerna hunger (den efter kärlek har jag aldrig fått tillfredsställa vilket är lite synd om jag får säga det själv) så missa de 60 meters hoppet medan, 1744 , Chewie och Vodkakungen blev de enda identifierade åskådarna...

Lycklig över att överlevt ett år till ska förhoppningsvis ingen stoppa Masterns charm ikväll..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0