comeback och uteblivet äktenskap...

Efter en långt blogguppehåll som uppstod ofrivilligt, för att sen bli mer frivilligt är alla läsares förebild tillbaka...

Som tidigare nämnt berodde blogguppehållet på okänd angripare hackade sig in och raderade min förra blogg. Att det sen tog så lång tid att få upp bloggen i action igen berodde på att undertecknads pseudolivsfilosofi tolkade detta angrepp som att ödet ville att jag inte skulle skriva blogg...

Efter många uppmuntrande ord från min relativt begränsade läsekrets så har jag dock beslutat mig för att börja skriva igen, dock under pseudonym, eftersom mina efterforskningar har antytt att det medför nackdelar att avslöja sin till viss del sociopatiska personlighet när det kommer till raggande.  jag fann att den optimala lösningen vore att inte låta de potentiella raggen få känna till mitt litterära bidrag till mänskligheten...

nåväl.. Mitt msnraggande ledde den senaste veckan fram till ett potentiellt giftermål, damen i fråga insisterade först på ingen sex före bröllopet, men jag körde en gammal goding och gav den ultimata dealen "jag slickar dig, om du kommer knullar vi, annars så slipper du" fru Fortuna log mot mig och tungan var i toppform...

Olyckligtvis tog damen i fråga, sexandet som att vi redan var gifta och presenterade mig för släkten tidigare idag... detta var tämligen obehagligt med tanke på att jag gör det mesta för att slippa umgås med mina egna släktingar (ringer skåneboll och bokar in en match samtidigt som släktträffen)

Helt apropå skicka hon sen ett SMS när jag satt på tåget hem, där hon frågade vad jag kände för henne... Här kunde jag bluffat och skaffat ett plastförhållande (de vill säga ett förhållande som man har bara för att ha det) nu föreföll detta inte vara så intressant, så jag svarade ärligt istället... Plast e för Malmöbor!

Vid en senare msndiskussion visa det sig att någons kusin hade uttalat sig så här visst 

" Det är bättre att va singel på sommaren och inte nöja sig med andrahandssorteringen"

Vilket i stort jag personligen hoppas att några i min omgivning med plastiga förhållanden gör, så att plasten kan brännas eller återvinnas..;)

de var allt

// Mastern

Kommentarer
Postat av: domarnr. 136743

FANTASTISKT! MASTERN ÄR TILLBAKA !

2008-06-05 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0