Efter regn kommer solsken..

Efter några minst sagt mörka dagar var det så åter dags för en solig dag på vädermässigt och sinnesmässigt..

Dagen började med att jag mötte upp Chewbacca och tillsammans stack vi till JME data för att utföra det tidigare nämnda observationsjobbet... Formuläret innehöll en del krystade frågor, så troligtvis fann de mig vara en synnerligen udda kund..:P sen att jag inte köpte någonting gjorde väl det hela ännu mer krystat, men va fan sånt är livet...
Enligt uppgift får man 200 spänn per gång så det extraknäcket kör jag gärna fler gånger för det var rätt slappt... för den som är sugen å kolla upp konceptet hänvisar jag till

www.inventobserver.com

Sen bar det av till fotbollsträningen där jag lyckades stänka in några baljor vilket alltid är skönt...

Sen kom dagens höjdpunkt... att jag vann 300 spänn gratis på en spelsida... De var en sån deal som de har ibland att man får 10 gratisspel.. så gick in och spela... så vann jag väl två euro på dem.. tänkte att det var lika bra att spela bort dem... och vann 35 euro istället, som jag givetvis skicka raka vägen till mitt bankkonto... man ska sluta när man ligger på topp..;)

Givetvis hade 350 000 euro varit å föredra, men man får vara glad för det lilla i tillvaron också...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0