Fotbollscomeback i Bjuv.

idag var det match på välbekant mark, Hedvalla där mitt HAIS skulle möta mitt gamla lag Bjuv...

Första halvlek tycker jag själv att jag gjorde bra på vänsterbacken.. Andra halvlek kom jag ut som en helt annan spelare i negativ bemärkelse... dubbla supandet i helgen hade slagit ut min kondition så fick håll och var inte alls på tårna vilket renderade att jag missade markeringen vid deras kvittering till 2-2...

på en hörna lite senare gjorde de 3-2 och vi hade inte ork att styra upp det hela... 4-2 var Myllers enda tavla för dagen.. Han ställde upp muren helt fel så motståndaren sköt bredvid den rakt i mål, och han försökte inte ens slänga sig... illa..:P

Remarkabelt var att jag hade lyckats samla huvuddelen av publiken som var på plats... Brorsan var där med en polare i första halvlek,  Morsan och farsan spana in min insats i andra och slutligen var Malacos beskyddare där med en väninna...  Den sistnämndas närvaro kändes mest udda då hon inte bor i Bjuv...

Lät bli att presentera ragget för föräldrarna... Känns verkligen inte lönt att presentera varje ragg för päronen, därmed inte sagt att man behöver göra som chewbacca och aldrig berätta om något ragg för päronen...  Väljer man den vägen är risken överhängande att man får pikar för att vara homosexuell istället..

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0