Illa men det kunde ha varit värre...

Idag tyckte jag att jag hade planerat det fint, men det blev ingen vidare utkomst..

Bakgrunden var Malacos beskyddare fyllde 20 idag, så tänkte jag kunde passa på å döma en match i närheten så jag kunde åka förbi med en symbolisk present till henne..

Sagt och gjort, hade bokat upp mig på match i närheten (Hjärnarp- Allerum) i damfemman...

så vad gick då fel?

Jo har väl i princip aldrig känt mig så oönskad och malplacerad som idag... Först börja hon babbla om något ragg hon hade floppat på, där delgav jag min åsikt, att jag inte hade lust å diskutera det.. Jag menar vem fan vill diskutera misslyckade ragg med sina halvragg? Sen höll hon tyst ett tag å började böla istället...  Drog slutsatsen att min närvaro var allt annat än önskvärd vilket sammanföll väl med faktumet att jag skulle iväg till matchen... Att inte vara önskvärd överallt kan man leva med, men störigt när folk säger att det går bra om man kommer förbi för att sen inte leva upp till det..

Väl framme vid idrottsplatsen fann jag att en viss exflickvän stod med bland Allerums spelare... blev jävligt nervig för ett massivt blängande är det sista man vill utstå efter tidigare misslyckade sejour,,, När matchen väl drog igång visa det sig dock att ingen varken blängde eller såg glad ut, utan alla var helt nollställda... Lättat över detta gjorde jag en domarinsats som jag svårligen kan bedömas eftersom ingen sa varken bu eller bä under hela matchen, men det var i alla fall skönt det inte var en tryckt stämning...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0