nya rakblad, chewbaccas raggpotential, DTK:s avsaknad

Idag vakna jag återigen upp utan ett smack å göra, vilket stundom känns lite ångestframkallande... Å andra sidan kändes sejourerna till anstalten 5 på morgonen förra sommaren mångdubbelt mer ångestframkallande så win som lose some...

Bara av till Söder med ett kall, att finna ett fyrpack fusion rakblad... Uppdraget blev en succe men två frågor uppkom...

-- Varför kallar alla blattar en antingen för "kompis mannen" eller "din jävla svenne du ska dö" borde det inte finnas något mellanting i vokabuläret? sen hamna jag i flera diskussioner angående fotboll under min shoppingrunda eftersom jag ärade HAIS genom att utföra rundan iklädd mitt nyinköpta träningsställ med HAIS emblemet...

-- Vad fan ska jag med 3 kilo köttfärs till?

Sen ringde Bengt från Skåneboll och ville jag skulle vara AD i ute i Glumslöv.... Eftersom jag åkte med HD-n dit så var det ett lätt uppdrag... förvisso vore det mer underhållande att se Italien-Rumänien på teven än å spana på sopig tjongfotboll och vifta med en flagga, men ingen betalar mig för det förstnämnda... allt gick bra tills domaren fick hjärnsläpp och dömde hörna fastän bollen var långt ifrån ute... Då börja nötterna till Tekomatorpsspelare gapa på mig för att jag inte gapade till domaren att han hade fel... Sicka jävla nötter, hur hade det sett ut liksom.

Sen kom den relativt nygifte Chewbacca hit för å testa vilken attraktionskraft han hade på det täcka könet... Olyckligtvis var det enda stället med mer än tre besökare Tempel där det var studentfirande för de som inte kom ihåg förra torsdagen... så vi framstod troligtvis inte i allt för god dager som gick dit..:P

Förebilden var inte närvarande däremot sidekicken, så lite välbekant sällskap fick vi... Sidekicken hade inte alls samma höga kravnivå på raggen som förebilden, och hångla upp något av det fulaste som fanns att tillgå på stället.. Förebilden är för övrigt lustig såtillvida att han enligt egen utsago aldrig raggar på någon (Hans fruga är snyggare än undertecknads tio senaste ligg)men enligt alla observatörer hänger han som en igel efter någon vacker kvinnovarelse utan större succe... Till förebildens försvar kan nämnas att ijngen av observatörerna någonsin rönt någon framgång på förebildens misslyckade ragg...

Åter till Chewbaccas raggpotential, med en lagom dos fittessens över kroppen borde det väl gå bra? Nej inte alls!
De karaktärer han interagerade med var dels stället fetaste å äckligaste bonnjävle som hota honom med stryk, samt en fjolla som tyckte om att ta på honom...

För undertecknad blev det i vanlig ordning en lagom doss frustration, lyckades nästan få napp på ett lagom snyggt exemplar av det motsatta könet, när tre av hennes väninnor satte igång en elakartad propagandakampanj...

Avsaknaden av tur kan enbart kopplas till en faktor DTK-s frånvaro... DTK i nyktert tillstånd är en ultimat sidekick till allstars raggande, lagom snygg, raggar inte på brudarna själv, och börjar inte slåss... I packat tillstånd är han dock inte fullt lika klockren att ha med..:P

1404 meddelade sorgset att hans älskade flickvän inte kunde närvara vid morgonsdagen möte med flaskan, vilket undertecknad tycker är skönt, då jag helst inte står som arrangör för diverse parmiddagar...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0