samhällets retardation och hypens död...

De senaste dagarna har jag erfarit fyra exempel på allmän efterblivenhet... dessa är

  • Häromdagen ringde någon skyddat nummer för att sen lägga på, på båda mina mobiler... Den tolkningen jag gjorde av detta var att någon ville ha tag i namnet "Martin Lundqvist" med hjälp av eniro eller liknande... Det som är efterblivet i den okände karaktärens agerande är att man rimligtvis inte ringer samma adress två gånger i rad om man vill ha tag på någon annan
  • Radiotjänst hade skickat ut maskerade hotbrev om sina TV-licens kontroller där de ansåg att folk skulle ange sig själva... Bara att tacka å ta emot för alla som inte vill betala, och låta bli att öppna när det bankar på dörren...
  • Jag fick en postavi i tisdags om ett paket jag skulle hämta... men det hade inte dykt upp varesig igår eller idag... Va fan skickar de ut avin innan paket har anlänt för?
  • Fick en frisör på SHTC som uppenbarligen inte var lämpad till frisör... Håret klarade sig eftersom läraren tog över, men frågan är "Vem fan är så dum att man betalar multum för att plugga till frisör när man saknar all form av känsla?" jag menar man borde väl prova att klippa håret på några vänner innan man betalar en jävla massa?

Tidigare idag var jag ute i Bjuv å lira Guitar Hero med JB och GC... Enligt ryktet var jag bättre än Draken som ändå spelat riktig gitarr i flera år... Det var jag förvisso på sing star sist det begav sig trots att han kallat sig sångare..:P Oavsett vilket gick GH 3 rätt dåligt så får åka ut fler gånger å öva...

Skönt att se Hypelaget Ryssland få storpisk idag... så fort inte motståndaren underskatta dem hade de inte mycket å sätta emot... 3-0 till Spanien och nu blir det å se Spanien-Tyskland nere på Mallis... Borde vara tryck det..;)

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0