valdigt lost

DTK slog nagon slags rekord i natt nar han tillryggalade den ca 3 kilometer langa strackan mellan hotellet och bargatan pa den ofantliga tiden 8 timmar... Den uppenbara anledningen var att han inte visste var det lag och hade glomt vad det hette, sa han kunde inte boka taxi heller.... Vad jag horde runt polen ar taxi annars ganska billigt sa lar bli taxi dit i fortsattningen.. (eftersom undertecknad ocksa gick vilse, men tog dock bara 1,5 timmar for mig hem)

i ovrigt kan sagas att jag hade manat till aterhallsamhet med spriten, bland annat underlat vi att kopa en absinthflaska.. av nagon anledning levde jag inte som jag forsokte lara ut, utan var riktigt pissfull... DTK var givetvis inte mycket klarare i skallen och beslot sig for att ragga pa shotforsaljerskan pa Grabbarna Grus... Att ragga pa den uppenbart "Too hot for you" snygge barflickan kan inte sluta lyckligt, vilket det givetvis inte heller gjorde, och promillehalten gav honom hans livs langsta vandring..:P

Hotellet ar valdigt funktionellt och dar finns allt man kan forvanta sig och behover som AC och kyl.. ett plus ar att dar aven finns tvattmaskin och kok... ett minus ar som sagt laget..

I ovrgit har de senaste dagarna kantats av att jag tappade mobilen, ringde upp den som en galning och hade tur da en arlig person fann den och lamna tillbaka den utan att ens vilja ta emot hittelonen pa en hundring jag erbjod honom..

Mrs. Andersson gjorde personlighets(stornings) testet och hade nastan samma som undertecknad med hogt pa narcissism och exhibitionism vilket hon inte verka helt nojd over..:P

blir att koppla pa den nyktra charmen ikvall efter att ha sett fotbollen... gick val inte alls bra igar i dyngfyllan..

// Mastern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0