Drömtydning, Bondlurk, dålig marknadsföring..

I många gamla kulturer trodde man att drömtydning var ett sätt för människan att få budskap från gudarna om framtida händelser... Jag kommer sällan ihåg några drömmar men i natt slog blixten ner och jag ihåg hela tre stycken vilket måste vara något slags rekord...  Håll tillgodo! (Förslag till tolkningar får ni skriva i kommentarsfältet)

1: Jag hittar min försvunna Skinnjacka (som faktiskt är försvunnen på riktigt) i en hög  med jackor i korridoren utanför Tyskens lägenhet
2: Jag är i Thailand, då en Telenorsäljare försöker pracka på mig en kombinerad mobiltelefon/fjärrkontroll (som ser ut som en TV fjärrkontroll) Jag ber honom vänta medan jag tar ett dopp i havet, kommer på att det är hajvarning och skyndar mig upp på land där jag dissar affären, eftersom mobilen suger...
3: Det är fest hemma i mina föräldrars hus, jag limmar på två brudar som båda dissar... Sen ändrar sig den snyggaste av dem och drar in mig för att göka... när vi ligger nakna i sängen, kommer den fulare bruden in rummet och den snyggare utropar triumfatoriskt "Jag vann!". Då blir den fule lack och drar fram en pistol.. Jag lyckas övermanna bruden och ta pistolen.... Då blir det upplopp och hela huset vandaliseras i väntan på att polisen ska dyka upp eftersom jag inte bara kan skjuta folk, även om jag har vapnet i min hand..

Börja tyd kära läsare..:D

Igår var jag och brorsan och såg den nya Bondfilmen eftersom jag hade ett presentkort att slösa bort... Den var ingen vidare. Bond påminde om Draken utan cigaretter/ Tysk på fyllan och var bara bitter hela tiden, utan något sinne för humor... Och det är ju där Bond filmernas kärna ligger, det serietidningsaktiga våldet och den satiriska humorn.. nåja fick 2 rabattkort på köpet, så har exakt tillräckligt med pengar på presentkortet för att se på bio med någon lycklig lirare (måndag-torsdag) snyggast sökande vinner! ;)

Häromdagen kom jag på ideen att jag skulle sälja ut lite av kurslitteraturen jag har i källaren.. Eftersom jag har lika många böcker i källaren som Fritzl hade barn och barnbarn, tyckte jag det var jobbigt att rabbla alla så jag formulera annonsen så här...

"Otäck Kurslitteratur! 
Säljes till lägstbjudande

Jag går fjärde året health och har de flesta böcker, orkar inte rabbla alla, så ring eller maila och ge ett bud om det är någon ni vill ha... *namn* *nummer* *e-post*"

Det sjukaste är inte att ingen har gitit höra av sig angående böckerna, det sjukaste var att någon hade gjort kopior på affischen och satt upp den på en massa anslagstavlor... Jag menar om någon beundrar mig så, kan de inte bara köpa alla böckerna av ren välvilja? ;)

// Mastern

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0