En hungrig Master, en vandring och en full Björn...

Igår lira jag tennis mot farsan... Det gick katastrofalt dåligt, då jag var helt ofokuserad och slog bollen i nät hela tiden... Lyckligtvis blev den gamle mannen trött när han ledde med 4-1 så jag kunde vända till 7-5 och slapp lämna tennishallen i vanära..;)

Sen var det dags för det traditionsenliga fredagsgymmandet... Tysk hade dragit med sig Tyskinnan som dock var ovanligt bitter så tillvida att hon istället för att hälsa, blängde på oss och sprang in på avdelningen som var för enbart tjejer... Med tanke på att Tysk och Drake har fått tillåtelse att med sina respektive som både har en speciell plats i mitt hjärta, så får vi hoppas att de genom tjänster och gentjänster gjort dem mindre bittra fram tills ikväll... ;)

Sen käka jag och Chewbacca Tacos... Trots ett halvt kilo köttfärs, ett halvt kilo bröd samt ett halv kilo grönsaker (Varför Chewie köpte ett kilo grönsaker övergår mitt förstånd, men dumt att låta saker komma till spillo) var jag fortfarande hungrig... Det visade sig att det var en liter cola som saknades för att mätta undertecknad..

Väl mätt och belåten ringde Baloo hem oss till en skummis på Dalhem. De varnade oss för att gå dit då risken fanns att vi skulle bli överfallna på vägen.. Vilket i grund och botten är rent skitsnack då risken för att två gympumpade och nyktra 1,90 killar skulle bli överfallna är minimal, inte den grupp jag skulle välja om jag skulle råna någon iaf...

Hemma hos skummisen ställdes ett glas med en 10 centiliter absinth fram för att avnjutas i stil med whiskey... Mig veterligen finns det så många saker jag njuter mer av en fredagskväll än absinthavsmakning, åtminstone de gånger där syftet inte är att osäkra stan... Riktigt obehagligt blev det dock inte förrän porrfilmen sattes på och Baloo började berätta sina sexanekdoter från tiden för torkan... Där kom rätt mycket information av typen *Mer än jag vill veta*...

För att slippa uppsöka en psykolog å tala ut om dessa traumatiska upplevelser beslöt jag mig för att ta vandringen tillbaka till min kära dator och bomba tyskar i "Company of Heroes" istället.. Inte heller på hemvägen blev vi överfallna av någon skummis... Slutet gott : Allting gott..:)

// Mastern 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0