En visdomstand, men ingen vishet...

Igårkväll blev jag ombedd att svara på några frågor till någons inlämninguppgift... Eftersom det vara korta svar och jag inte var allt för upptagen med annat så åtog jag mig denna uppgift.. När svaren var formulerade frågade jag "men vad ska du använda som källa då?" och fick svaret "Lunkmaster : allvetare" Även om jag är tveksam till att diverse kinkiga lärare accepterar den referensen så är det alltid hedrande att få bekräftelse på sin visdom..;)

som en konsekvens av min visdom så växte det ut en visdomstand i natt... den har gjort allmänt ont och gett mig spänningshuvudvärk hela dagen vilket har försvårat för mina ansträngningar att sprida visdomen... Ett jävla felaktigt namn på tandhelvetet med andra ord...

Förhoppningsvis slutar tandhelvetet göra ont snart men om inte finns det tre alternativ...

1: Gå runt med den smärtande visdomstanden till tidernas ände utan å göra någonting
2: pröjsa tandläkaren för å dra ut eländet..
3: anmälan sig till en UFC match, låta bli att sätta in tandskyddet och hoppas på att just den tanden blir utslagen...

Den vettiga människan hade uppenbarligen valt alternativ nummer två, men alternativ nummer tre är allt mer innovativt..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0