Ett hårsvall i farozonen och en enastående raggtalang...

Häromdagen så ältade Förebilden att mitt hår var för långt.. För att få ett slut på diskussionen om min hårlängds vara eller inte vara kom jag med ett statement:

- Om jag inte får ligga med en äkta snygging, alternativt blir ihop med en vettig tjej innan årskiftet, så lovar jag att du får se mig i kortare hår efter jul!

Så därför anser jag att alla äkta snyggingarna som läser detta, genast ska greppa sin mobil och ringa undertecknad för att rädda mitt hår..;) En medelmåtta som enligt sig själv är Afrodites reinkarnation fungerar bra för mig, men det är inget som räddar mitt hår då domaren är ihop med en snygging och dessutom alltid kritisk och elak vid bedömningen av mina prestationer...

Om jag sen ska göra en objektiv bedömning av årets prestationer så ser resultaten ut så här.. (all statistik är för innevarande år 2008)

antal ligg 5:

antal av mig uppraggade 1:
antal som ragga upp mig 4:

Nu kan man alltid diskutera vem som egentligen raggar på vem, men om någon bjuder över sig själv/bjuder dit mig med antingen direkta eller något mindre direkta förfrågningar så får skulden ändå anses vara deras.. Den enda där jag själv var mer drivande missuppfatta detta rätt kraftigt och presentera mig för hela jävla släkten tredje gången jag träffa henne... Hon hade för övrigt en sjukt porrig kusin, men det var tråkigt nog aldrig den sortens familjefest...;)

Hur?

krogen 1
MSN 4

Med tanke på min rikliga alkoholkonsumtion borde krogen vara den gjutna källan till kvinnlig fägring... statistiken visar dock annorlunda och den enda krogrelaterade relationsfördjupningen skedde på Magaluf... nollad av Helsingborgs uteliv med andra ord (dock inte på hångel men det är en klen tröst i sammanhanget).. MSN kontakterna brukar uttrycka sig i stil med.. "jag är egentligen lesbisk, men en kille då och då är bra för variationens skull" eller "Mitt ex var så jävla usel på att göka så jag bara fick en orgasm på två år, så du kan inte vara sämre... ska vi köra hårt?"  och tja det fungerar ju uppenbarligen..;)
Angående utseendenivån så har de flesta varit helt okej.. Ska man jämföra med de helvetesvarelser som vissa av ens polare dragit på så är de top notch, men ska lyssna på Förebildens helt osannolika krav på undertecknad har den varit för låg...Att utseendenivån är helt okej beror även på att fula jävlar rätt snabbt blockas från undertecknads MSN..;)

Övrigt info:
Min krogstatistik hade varit högre om det inte vore för Chewbacca.. En gång sprang han in och stirra mig i ögonen under tiden en kvinnovarelse besökte mina nedre regioner, en annan gång lyckades han inte med att få ut raggets polare från min lägenhet... Slutligen så var årets skummaste kroggrej bruden som ringde dagen efter en osannolikt hård utekväll och bjöd in sig själv... Ful som stryk visa hon sig vara, men det värsta ut av allt är att bland de första som sades var: "Bara så du vet, så sexar jag inte första dejten", vilket givetvis gav mig tanken "åh nej, hon menar inte att jag måste träffa henne igen" Borde slängt ut henne, men man är ju en gentleman...;)

Summa summarum:

Den egna prestationen i år har varit obefintlig... Givetvis har undertecknad försökt sig på att ragga upp tjejer som varit intressanta för mig, men detta har bommat rätt kraftigt... för handen på hjärtat det är fan så mycket enklare om någon redan är pilsk på en, och det enda man behöver göra, är att inte göra bort sig, än att skapa en attraktion.. Hade mitt utseende varit missgynnsamt hade det troligtvis inte varit mycket av den kvinnliga beröringen, men lyckligtvis har gud/ödet/genetiken/ inte varit så elakt mot mig...

Slutsats:

Jag måste fixa till talangen för att få till det med brudar som jag är genuint intresserad av... Dock skönt att jag inte bommar lika mycket öppna mål som tidigare år

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0