Ett kärt återseende...

Idag tog jag äntligen tag i problemet med min stackars försvunna skinnjacka... Efter några samtal visa det sig att den var bland hittegodset på Tempel... Ett lustigt faktum var att  när jag fråga hur länge den hade legat där fick jag svaret "Nästan två månader"  och jag som känt att den varit borta i en vecka typ... Det är så det kan gå om man har dålig koll på sina grejer och lånar ut dem till polare som har ännu sämre koll...Ajja slutet gott allting gott..

I övrigt var jag på gymmet med Tysk... Draken hade visst råkat hosta lite häromdagen och ställde därför in all träning för egen del... Dumt att ta risker liksom.. Sen att Draken råkar hosta lite minst hälften av de tilltänkta gymtillfällena är en annan femma..;

Slutligen så har min våg pajat... Denna tragedi fick mig att frukta för min stackars vikt, så har bestämt mig att skära ner på colan... men ingen Cola och vintertid blir en jävla massa tid ägnad åt att sova... Inte lätt men säkert nyttigt.. Förhoppningsvis släpper koffeinabstinensen lagom till helgen, vilket jag i så fall firar genom att hinka Rom & Cola...

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0