GC&Rockstar (-1), Mastern (-1), Chewbacca (-1)

Igårkväll efter innebandyn visa det sig att Rockstar och GC var för bakfulla efter ett fylleslag i Bjuv city på fredagen, för att gå med i ett härjningståg mot staden centrala delar.. Att de var på fest utan å ringa mig kan bara ges ett betyg: Självmål... RockStar och GC (-1)... Nåväl vi försökte styra upp det hela genom att fixa förstärkningar annorledes... Mrs Andersson hörsammade vår kallelse och kom hit Emil i Lönneberga samt ytterligare en tjej som dock verkade vantrivas och stack hem lika snabbt... Hon ersattes med en Isländska som var trevligare än vanligt...

Nåväl under kvällen visa det sig att en spraydate kontakt från Växjö var full och ringde mig... Mrs. Andersson ryckte luren och malde med henne i tio minuter, skickade sen luren till Chewbacca som tydligen lyckades göra hennes polare pilsk via telefon... Attans att vår telefonröst är som sexigast på en jävla massa mils avstånd!

Sen bar det av med folket till Crombar, där en tjej vi kände höll på att klänga på oss en massa för att göra pojkvännen (som vi också känner) svartsjuk... Han blängde och hon var aspackad, de var något pinsamt...

Hur som helst lyckades Chewbacca få span på en dam, och jag ombads att konversera med hennes snygga polare... Det börja med intresse och sen rasa kurvan rätt åt helvete... Betyg: Självmål! Mastern (-1)

För att kompensera för detta nesliga nederlag beslöt sig Chewbacca limma på en brud på kebabstället i evigheter... Helt hopplöst var det eftersom hon satt och messa sitt ragg samtidigt, men omdömet är inte alltid det bästa i fyllan... Men samtidigt som Chewie limma på bruden, limmade en tjock talibanska på mig och sa ömsom att jag var söt, och ömsom fråga hon om jag sålde magiska svampar, vilket den håriga herren tydligen hade påstått... lagom drygt...
Betyg: Självmål (Chewbacca -1)

Hem till päronen på släktmiddag sen, lagom sleten men inte särskilt bakfull, så jag överlever...:)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0