Industrirock...

Efter många om och men lyckades jag och Chewbacca hitta ut till Jutan där Rockstar med band skulle spela... På förhand trodde jag att jag skulle leta efter en ny byggnad eftersom stället invigdes för några år sen, men istället handla det om en jättelik rivningskåk som bara verkade vänta på att rivas...

Väl på plats reflekterade jag över hur mycket folk där var (räknade till 35 själar) och hur unga groupiesen var (typ 15).... Tänkte att det var jävligt illa om dessa var Rockstars groupies, men sen fann jag förklaringen... att tre andra band skulle spela den aktuella kvällen, och att bandet efter Rockstars var snubbar i groupiesens ålder... Vi överlämnade Allstarsemblemet som var en gemensam gåva från grundarna...

På vägen tillbaka insåg passerade vi ett uteliggarhärbärge och konstaterade att det enda som saknades för att matcha skumt industriområde från valfri film, var att någon skummis stod och eldade i en tunna... precis efter att detta konstaterats passerade vi en skummis som stod och eldade i en tunna, så det var en sann filmupplevelse, utan att vi för den delen blev singade..:P

Baloo fick en carte blanche från ledningen och slapp titta på konserten, eftersom han hade fixat fram en knullkontakt i Skurup som skulle bryta hans evighetslånga torka...När 1744 fick höra att sexuell aktivitet var en giltig anledning till att inte dra till konserten fick han bråttom att bjuda hem sig själv till frugan.. En oroväckande sak hände dock nyss Baloo var inne en sväng om MSN och konstaterade att den otäcka bruden lurat honom den evighetslånga sträckan för att kolla film med hennes otäcka polare istället för att släppa till... Förhoppningsvis löste det sig senare på natten, annars kan den bruden klassas in till kategorin "extra otäcka brudar" ..

// Mastern

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0