Lite bilder och överblivna anekdoter...

Tidigare ikväll så läste Mittbackens Syster (MBS) denna lysande blogg... Hon uttryckte sig överraskande positivt om dess innehåll "Den var väl helt okej" men ifrågasatte varför det inte finns några bilder på karaktärerna... Även om frågan är berättigad finns det ju ett givet svar... Jag menar varför ge karaktärerna löjliga smeknamn för att inte röja deras identitet för att sen ha bilder på dem så att alla vet hur de ser ut? :D En annan förklaring är att jag alltid ser likadan ut, så jag förstår inte vitsen med att lägga upp nya bilder stup i kvarten... för att åskådliggöra detta faktum, publicerar jag bilder som visar min utvecklingskurva de senaste fem åren




Som synes ser jag alltid likadan ut, så hur tråkigt hade det inte varit om jag lagt upp nya bilder varje vecka?

Angående de andra karaktärerna får de gärna lägga upp bilder på sig själva om de känner att de vill visa hur vackra(?) de är...

MBS kan annars sammanfattas så här

+snygg och intelligent

- Troligtvis lesbisk med tanke på att hon inte verkar intresserad av realationsfördjupning..

Den negativa aspekten delar hon med många, särskilt bland gruppen som är både snygga och intelligenta verkar det finnas oändligt många som är lesbiska...

På tal om relationsfördjupning så sa Pulverdrottningen någonting om "vän" och mig i samma mening tidigare idag... att de orden kommer med i samma mening innebär i klartext att det inte kommer bli någon mer relationsfördjupning på den fronten, så jag tar återigen in ansökningar från frivilliga...;)

På gårdagens lagfest berättade jag en anekdot om att gråta och sexa samtidigt... Det var när Den Otäcke (som troligtvis kommer bli ännu otäckare om hon läser detta) hade klantat sig med P-pillren och jag var tvungen å sexa med kondom i några veckor... I alla fall så hade hon köpt med ett packe kondomer av märket Mamba med  motiveringen "jag trodde det var din storlek" (Skrevspark?!) hur som helst var det så otäckt att knulla med en Mamba att jag börja gråta och be om nåd att jag skulle slippa... Av denna anekdot drog någon slutsatsen att jag hade en jättelik åderpåk... Eftersom detta inte är fallet kan man dra två slutsatser...

1: Personen har pinigt liten
2: Personen har aldrig knullat med en Mambakondom

Sannolikhetsläran säger att alternativ 2 är det troligaste alternativet..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0