Mastern 1 - Monstret under sängen 0

Idag så gjorde jag något jag inte gjort på länge, jag tog  mig an en fruktad och legendarisk fiende: Monstret under sängen!

Iklädd min HAIS träningsställ och en för att vara mig enorm städiver skrämde jag bort det aset på obestämd framtid, så nu är det säkert att ligga under min säng och tjuvlyssna igen, varför nu någon skulle vilja det..:P

Sen var det fotbollsträning där jag lyckades med att inte skada eller bli skadad av någon..;)

Sen var det dags å möta upp med tysk på Villan där de hade Tempation White tema... I Villans fall var detta synonymt med några UV-lampor och några lökiga vita lakan...

En som överraska mer positivt var Tysk.. Han hade hittat en trevlig grannfru att supa ner sig med, och var på gott humör... ;) Olyckligtvis flyttar grannfrun till Stockholm i morgon, så underbart är kort..:)

Fascineras för övrigt av denna lapp som sitter på anslagstavlan där ner... jag menar hur trovärdig är man om språket är så katastrofalt dåligt? :P



De var allt

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0