Pirater och Gäss...

I natt fick jag ett lite annorlunda idé, att spana igenom en porrfilm och bara följa handlingen, de vill säga bläddra förbi varje scen där de gökar... Valet föll på Pirates, som enligt Draken fick pris för bästa handling på någon porrfilmsmässa häromåret.. och ja, i mitt tycke är handling vida överlägsen den i Pirates of the caribean 3... Gillar inte alls den filmen eftersom den är så jävla rörig och klyschig... ettan och tvåan är bra men trean är verkligen skit, och med alla logik lär fyran bli ännu sämre..

En uppenbar problematik med att titta på en porrfilm för handlingen skull är densamma som uppstår i musikaler... I musikalens fall, så pratas, slåss eller försiggår en aktivitet när alla helt plötsligt börjar dansa och sjunga... i Pirates exempel så var det någonting som skulle föra handlingen framåt, sen började alla göka... Illa! ;)

Idag var det gåsafotboll med HAIS... Eftersom filmanalys mitt i natten är ansträngande så var jag både trött och omotiverad till att jaga en boll på en grusplan 11 på morgonen... Trots min insats lyckades mitt lag komma tvåa så vi vann vars en ask med after eight, vilket motsvarade deltagaravgiften på 40 spänn per skalle...

Eftersom after eight egentligen inte är särskilt gott, så hade det kunnat vara en bra fars dagspresent.. en problematik är att jag kom på det nyss och redan har öppnat förpackningen..;)

// Mastern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0