solariet, Inlämningsuppgift, Fotboll eller fylleslag...

Idag har jag solat och jobbat med en inlämningsuppgift till skolan... Angående solariet så har de antingen skruvat ner styrkan eller så har jag blivit härdad... För svider inte särskilt mycket trots 30 minuters exponering... I och för sig finns det mycket bättre solarier än  vid Helsingborgs träningsstudio, men å andra sidan är det jävligt billigt med 30 minuter för 20 spänn så jag är nöjd ändå...

Idag har jag suttit å filat på en inlämningsuppgift.. Fick nämligen en komplettering på hemtentamen eftersom läraren inte ansåg att jag hade använt rätt bok till en kampanjutvärderingsuppgift.. Förvisso kan man tycka att det är lite jobbigt när lärare hänvisar till att man ska använda en specifik bok till en viss uppgift utan att tydligt redogöra för det i uppgiften, men å andra sidan hade jag säkert förstått det själv om jag bara hade varit tillräckligt inläst på kurslitteraturen.. Hur som helst den blev klar, och även om jag inte själv känner att den blivit bättre så känner förhoppningsvis läraren det, vilket i slutändan är huvudsaken..

Idag ska ett flertal av mina klasskamrater iväg på det månatliga fylleslaget med sundsbussarna (förfest i fören).. Träffa en av dem på stan och han tyckte att det var ett givet val för mig att bege mig dit.. Men ska sanningen fram är jag inte så värst sugen på att ta till flaskan... Fotbollen lockar lite mer så det får bli den... En annan sak som vore kul är att träffa någon gammal vän som man inte träffat på ett bra tag å se hur det är med dem... Känner att jag behöver lite nygamla infallsvinklar till mitt liv för att höja min kreativitet...:)

// Mastern 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0